Automatikus ajánlatok küldése a CeSYS-ből

Automatikus ajánlatok küldése a CeSYS rendszerből. Hozzon létre most ügyfélkaput potenciális utasainak és az automatikus ajánlatküldést bízza a rendszerre!

Szeretnénk bemutatni a CeSYS Ügyfélkaput, amely számos lehetőséget nyújt a felhasználók számára.

Először is röviden, mi is az a CeSYS Ügyfélkapu?
Az ügyfélkaput két oldalról lehet megközelíteni, a potenciális ügyfelek a weboldalon is tudnak készíteni, de felhasználó szinten a CeSYS Adminisztrációs felületén is lehet készíteni az ügyfeleknek ügyfélkaput.

Az ügyfélkapu tökéletes lehetőséget nyújt automatikus ajánlatok küldésére. Hogyan is kell ezt elképzelni? Akár a webes felületen, akár az adminisztrációs felületen érdeklődési kört tekintve a rendszer automatikus ajánlatokat tud küldeni az ügyfél részére beállított időközönként.

Az ügyfélkapu modul tetszőlegesen beélesíthető, és kihelyezhető a weboldalra.




A regisztrációra kattintva, könnyen létre lehet hozni új ügyfélkaput.

Bejelentkezést követően lehet szerkeszteni a profil adatokat, illetve itt lehet beállítani az automatikus ajánlatokat is; az új aktális kínálat gombra kattintva.

Az érdekelt utazási adatok beállítása után lehet elmenteni az automata kínálatokat. A rendszer így automatikusan küld a beállított paraméterek alapján.



A folyamatot be lehet állítani a CeSYS Utazásirendszer adminisztrációs felületén is.
Az Eladás fül - > Ügyfelek menüben a megjelennek azok a felhasználók, akik a weboldalon már az adataikat megadták.

Az egyes ügyfelek mellett, az aktiális kínálatok listája könnyedén kilistázható a kék nyíl gombra kattintva.


Itt akár több aktuális kínálatot is létre hozni az ügyfélhez, amit a rendszer a beadott paraméterek alapján automatikus fog küldeni.


 

Természetesen miután már nem aktuális a beállított aktuális kínálat, azt könnyedén lehet törölni.

Kérdésük és észrevételük esetén forduljanak kollégáinkhoz bizalommal a hotline@utazasirendszer.hu e-mail címen!

loading...

A CeSYS nem csak egy software. Már több száz irodának segítettünk a növekedésben 2008 óta.

Közel húsz éve foglalkozom utazási irodai gyakorlat oktatásával. Mindig fontos volt számomra, hogy a diákok naprakész, használható gyakorlati ismeretek birtokában kezdjék meg a szakmai vizsgájukat. A CeSYS rendszerrel két évvel ezelőtt találkoztam egy szakmai kiállításon, ahol meggyőződtem arról, hogy a XXI. századi idegenforgalmi gyakorlati képzésnek ez egy nagyszerű lehetősége. A kedves és segítőkész kollégák azonnal hajlandók voltak arra, hogy az iskolámban egy demo program használatával ismertessék meg a rendszer gyakorlati alkalmazását. A diákok részéről nagyon pozitív visszajelzések érkeztek, végre a gyakorlatban is alkalmazhatták az előzetes elméleti ismereteiket. Nagyon tetszett, hogy a rendszer nem csak a naprakész utakkal kapcsolatos adatokat használja, hanem az ügyintéző munkáját könnyítő alkalmazásokat is tartalmaz. A bemutatót tartó kollégák (Hudak Peter és Dunavölgyi Mátyás) ifjúságra nyitott személyisége, magas szintű szakmai és nyelvtudása a diákok számára inspiráló volt az idegenforgalomba való elhelyezkedés, illetve továbbtanulás szempontjából is. A CeSYS remekül használható a szakmai képzés során, kiváló komplex gyakorlati lehetőség.

Kelemen Edit szaktanár II. Rákóczi Ferenc Szakgimnázium (https://rakoczif.hu/)

A CeSYS-ben értékelem a folyamatos technikai fejlődést, kisebb utazási irodák számára is elérhető áron. Irodák ajánlatainak folyamatos bővítése és a német utazásszervezők ajánlatai is elérhetők. A legfontosabb, a kiváló és segítőkész kapcsolat a Hotline Helpdesk és az irodánk között!

Suszter Zoltán (www.utazasszervezo.hu)

loading