
Az idei szezon lassan a végéhez ér. Számos újdonságot szeretnénk önöknek bemutatni. Az egyik ilyen újításunk a hírlevelek eredményét ábrázoló statisztika. Az önök által elküldött hírleveleknél már követheti a marketinges megosztások statisztikáját. Megfigyelhető, hogy az e-mail címzettjei milyen arányban nyitották meg és tekintették meg a levelet, és ezek közül mennyi végződhetett utazás megrendelésével. A rendszerünkben előre beállíthatja a dátumot és a pontos időpontot, hogy mikor kerüljenek a hírlevelek automatikus küldésre.
Mibe fog ez nekem kerülni?
Természetesen a hírlevelek és a statisztikák is díjmentesen elérhetők a CeSYS-ben.
Mit kell tennem, hogy a statisztikák működjenek?
Semmit. A statisztikák automatikusan aktivációra kerültek az összes CeSYS felhasználónak.
Hol találhatja meg a statisztikákat?
A statisztikákat megtalálhatja, ha bejelentkezik a CeSYS adminisztrációs részébe, és itt az Eladás, majd a Hírlevél-re kattint. A hírlevél részben a statisztikák alatt találhatóak.
Miket talál a statisztikákban?
A statisztikák egy könnyen átlátható oldalon vannak feldolgozva, ahol az elküldött hírlevelek információi találhatók, az adatok grafikonon is ábrázolva vannak. Itt láthatjuk a címzettek aktivitásait.
◄ A kampány neve: A hírlevél megnevezése
◄ Elküldött kampányok: A pontos dátum és idő, amikor a hírlevelek el lettek küldve
◄ Címzettek száma: E-mail címek száma, melyekre a hírlevél el volt küldve.
◄ Hírlevelek statisztikája: Grafikon, melyen különböző színekkel vannak feltüntetve a következő információk:
► piros: e-mail címek (címzettek), melyek nem nyitották ki a hírlevelet
► kék: e-mail címek (címzettek), melyek megnyitották a hírlevelet
► sárga: e-mail címek (címzettek), melyek megnyitották a hírlevelet, és a levél bármelyik hivatkozásra kattintottak
A címzettek aktivitása:
A továbbiakban megfigyelhetik az egyes címzettek aktivitását, melyről részletes információkat találnak.
◄ E-mail: A címzett e-mail címe
◄ Megnyitva: A zöld pipa azt jelenti, hogy a címzett megnyitotta a levelet
◄ A hivatkozásra kattintva: A zöld pipa azt jelenti, hogy a címzett rákattintott a levél egyik linkjére
◄ Megrendeléshez vezetett: A zöld pipa azt jelenti, hogy a címzett az utolsó három hétben legalább egyszer ellátogatott a honlapjára, a kereszt az ellenkezőjét jelenti
Hisszük, hogy a statisztikák megtekintése segíti, hogy jobban kiértékelje és kitűzze a marketing céljait. Bármilyen kérdés esetén állunk a rendelkezésükre a hotline támogatáson.
CeSYS csapat