Aktív
tour operátor
CZ 269
SK 100
HU 84
DE 31
Elérhető
időpontok száma
CZ 8.2 mil
SK3 mil
HU 4 mil
DE 15 mil

Megújult a CeSYS Üzletiügyek!

Megújult a CeSYS Üzletiügyek!
Szeretnénk bemutatni a megújult és továbbfejlesztett ügyviteli modult! CeSYS Üzletiügyek

Nagy örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk a megújult CeSYS Üzletiügyek modult!

A BC alapelemei

A BC menüje több menüpontból áll, amelyek mindegyike speciális funkciót tölt be, viszont bármelyik menüpontot is választja, van néhány elem, amely az oldalon mindig látható.

A BC neve (1) közvetlenül a szövegre kattintva szerkeszthető. Miután végzett a szerkesztéssel,  ne felejtse el azt elmenteni. A BC nevén kívül itt megtalálható a BC száma is, ami jól jöhet technikai probléma felbukkanása során, ha egy konkrét esetre szeretne hivatkozni.

Megj.: A BC száma előre adott és nem lehet megváltoztatni, mint a nevét.  A szám mindig a “BC” előtagból és számjegyekből áll, amely minden új üzletiügy hozzáadásakor 1-el növekszik.

A BC állapota (2) egy viszonylag nem feltűnő színű elem a BC neve alatti bal oldalon. Az első dolog, amit észrevesz és lehet furcsának is találja az a tény, hogy az állapot tetszés szerint változtatható. Ugyanis nem egy szigorúan megszabott konstansról van szó, hanem inkább egyfajta címkéről, amely jelzi, hogy az adott BC melyik fejlődési fázisában van. Az ügylet állapota automatikusan változik annak függvényében, hogy Ön milyen műveleteket végez: például a foglalás létrehozását követően a Foglalás, a szerződés létrehozása után a Szerződés státusz jelenik meg stb. Azonban senki sem akadályozhatja meg abban, ha önkéntesen szeretné megváltoztatni a státusz értékét, amennyiben Ön azt jónak látja.

Megj.: Minden változás naplózásra kerül és az Előzmények menüpontban megtekinthető.

A BC színe (3) a BC neve melletti jobb oldalon található paletta ikon, amely segítségével beállíthatja a BC színét (kiszínezi a BC részleteit és a BC oldalán szereplő adatokat), hogy kiemelje vagy kategorizálja például a BC tulajdonosa szerint. Ennek az elemnek a használata tetszőleges és csakis Önön múlik.

Az ügyfél adatai (4) mindig szem előtt vannak bármelyik menüpontra is kattint, és az ügyféllel azonnal, mindenféle további keresés nélkül kapcsolatba léphet telefonon vagy email formájában. Lehetősége van az adott BC-hez hozzárendelt ügyfél módosítására is, legyen szó az ügyfél adatainak szerkesztéséről vagy más ügyfél választásáról.

Napirend

A Napirend lapon megtekinthető az összes esemény, feladat és emlékeztető, amelyeket az üzletiügyhöz hozzárendelt. A BC főoldalától eltérően, ahol csak a még nem teljesített feladatok és jövőbeli események láthatóak, itt a múltbeli eseményeket és befejezett feladatokat is megtekintheti.

Kérdéseiket és észrevételeiket szívesen fogadjuk a hotline@utazasirendszer.hu e-mail címen, illetve telefonon a +36 70 596 3210 telefonszámon!
CeSYS Team