
Kedves Partnereink!
Megváltoztattuk a szállodák értékelését és minősítését a nyilvános weboldalakon. Amint azt az elmúlt évben már bejelentettük bevezettük a CeSYS Expert Rating értékelést. Most már a weboldalán is megjelenik, az eddigi HolidayCheck értékelések helyett.
Mit is jelent?
A szállások értékelése mindig százalékban jelenik meg (0 - 100%). A HolidayCheck logót a CeSYS Expert Rating logója váltja fel. Ez a módosítás megjelenik a weboldalán a keresési eredmények, szállások adatai, és a dátum részleteinél is.
Igyekszünk az átállást a lehető leggördulékenyebbé tenni. A következő hetekben minden oldalt ellenőrzünk és kicseréljük a logókat. Kérjük ellenőrizzék majd saját weboldalukat a keresési eredményeknél, a szálloda adatainál és jelezze nekünk ha a CeSYS Expert Rating értékeléssel kapcsolatban észrevétele van a hotline@utazasirendszer.hu e-mail címen!
Hiányzik egy adott szálloda értékelése?
Annak érdekében, hogy a CeSYS Expert Rating mégtökéletesebben mutassa az értékeléseket és minősítéseket, szükségünk van, hogy a "Saját értékeléseket" töltsék a partnerek.
1. Keresse meg a kívánt szállodát a CeSYS Adminisztrációs felületén a KERESŐ-ben.
2. Kattintson a Saját értékelés mellett található gombra.
3. Válassza ki a százalékos értékelést, amelyet a szállodáról gondol. A szállodai véleményeket, például elhelyezkedés, tisztaság, stb. csillagokkal tudja értékelni.
4. Ne felejtse el MENTENI!
Észrevételeiket és a felmerülő kérdéseiket várjuk a hotline@utazasirendszer.hu e-mail címen, valamint a +36 70 696 3210 telefonszámon!