
Kedves Partnereink!
Ezen a héten az Üzletiügyekben további fejlesztéseket fog látni. Pontosabban egy új modult, az Üzletiügyek-Karbantartás modul. Ahogyan a neve is sugallja az üzletiügyek tevékenységeit fogja karbantartani. Amint valahol "szabálytalanságot" észlel, azonnal javasol egy lépést a karbantartásra. Ezen kívül további két fejlesztést szeretnénk bemutatni a fizetésekhez az Üzletiügyekben.
Hol találja az Üzletiügyek Karbantartást és mit lehet vele végrehajtani?
Eladás - > Üzletiügyek -> Karbantartás
Nem kell tartani, hogy valami bonyolult dologról van szó. Az Üzletiügyek Karbantartás egy hasonló táblázat, mint bármely más táblázat a CeSYS-ben. Itt láthatják az összes olyan Üzletiügy listáját, amelyre a rendszer bizonyos karbantartási művelet végrehajtását javasolja.
Milyen lehetőségeket nyújt a karbantartás modul?
Helyzet
|
Javaslat
|
---|---|
Üzletiügyek le lehet zárni | Megváltoztatja az Üzletiügy állapot lezártra |
Üzletiügy rossz állapotban van | Megváltoztatja az Üzletiügy állapotát |
Az utazás megkezdődött, de a fizetések nincsenek rögzítve | Jelölje be a fizetéseket |
Az Üzletiügy Zárt vagy Törölt, de a feladatok vagy események nincsenek befelyezve | A felsorolt tételek befejezettnek jelölése |
Lejárt határidő | Megváltoztathatja az Üzletiügy állapotát |
Az állapotváltozásokat maga a rendszer végzi el, ezért van egy ikon a javasolt művelet automatikus végrehajtására. Más esetben a karbantartást manuálisan kell elvégezni, ezért csak egy ikon jelenik meg, ahol a javasolt intézkedés megtehető. Ha valamilyen oknál fogva nem kívánja végrehajtani a karbantartást egy adott esetben, akkor az "X" gomb megnyomásával eltávolíthatja az adott üzletiügyet a karbantartásból. Ha több javasolt automatikus műveletre van szükség, akkor elvégezhet tömeges műveletet is a táblázat alsó sarkában található "Minden automatikus akciót végrehajtani" gombbal. Állítsa be az eset eltávolítását a karbantartásból.
Amellett, hogy eltávolítja az üzletiügyet a karbantartásból az Üzletiügyek oldalon a "módosítás" gomb segítségével, az üzletiügyek részleteinél kiválaszthatja az akciót. Alapértelmezés szerint minden egyes üzletiügy a karbantartás részét képzi, a karbantartási mező eltávolításával megváltoztatja ezt, lsd. ábra
Karbantartási figyelmeztetés E-mailben
Ahogyan e-mailben már kapott összefoglaló információt üzletiügyeiről, a rendszer tájékoztatni fogja a javasolt karbantartási intézkedésekről, heti egy alkalommal.
Egyéb új fejlesztések az Üzletiügyekben
A visszajelzések alapján az Üzletiügyek Karbantartás mellett további két fejlesztést is elindítottunk.
1. Válassza ki az Üzletiügyek - Fizetések menüt
A fizetések megtekinthetők (Eladás -> Üzletiügyek -> Üzletiügyek kifizetések), most már lehetőség van arra, hogy NAPTÁR segítségével válassza ki a fizetések pontos napját.
2. e-mail a fizetések esedékességének dátuma után
Az Üzletiügyek részleteinek kifizetések menüje hozzáadta azt a lehetőséget, hogy az ügyfélnek a fizetés esedékességet követő napon, hiányzó fizetési értesítést küldjön el. Ily módon küldjön egy rendszerszintű e-mailt az ügyfélnek, amely testreszabható a Beállítások -> E-mail sablonok (ID24) részben.
Ezenkívül beállíthatja, hogy a fizetéseknél az Üzletiügyek adatainál, késedelmi fizetés automatikus legyen-e az ügyfél számára. Itt adhatja meg az esedékesség idejét is.
Kérdéseiket és észrevételeiket a hotline@utazasirendszer.hu e-mail címre várjuk