
Kedves Partnereink!
szeretnénk bemutatni az Üzletiügyek modul legújabb frissítéseit és újításait!
Önnek még nem aktív az Üzletiügyek modul? Kérje az aktivációt hotline@utazasirendszer.hu e-mail címen.
Újdonságok
- Feladatok
- Üzletiügyek áttekintése
- Megjegyzések
- %BUSINESS_CASE_NUMBER%
- Táblázatok rendezése a megfelelő oszlopok szerint
- Események, naptár és feladatok áttekintése
- Színek és események
Feladatok
A Business Case -> Feladatok táblázat új "létrehozott" oszlopot adott hozzá, amelyben megtalálja azt a felhasználót, aki létrehozta a feladatot
Az alsó eszköztáron a feladatok mostantól kezdve a legkorábban a legfrissebbek lesznek. Az eszköztárakban megjelenített rekordok száma 10-re emelkedett. Ez a növekedés az üzleti esetre, a parancsokra és a naptár eszköztárra is vonatkozik
Üzletiügyek áttekintése
Az Üzletiügyek Áttekintő táblázatban üzleti esetekben olyan vízszintes csúszkát talál, és mindig elérhető az Ön számára.
Ez a táblázat egy új oszlopot is tartalmaz, amely egy adott üzleti esetre vonatkozó megjegyzést tartalmaz.
Megjegyzések
Az üzleti ügyekben tett megjegyzések funkciói jelentősen átalakultak. Az alsó Emlékeztető eszköztárban megjelenik a megjegyzésekkel kapcsolatos információk. Abban az esetben, ha egy emlékeztető egy adott üzleti ügyhöz kötődik, az Üzletiügy-számot a zárójelben is megtalálhatja.
A megjegyzések teljes körű áttekintéséhez létrehoz egy új táblát, amely a Megjegyzések eszköztár listáján keresztül érhető el. Ebben a táblázatban megtalálja az összes észrevételt korlátozás nélkül. A Dátum oszlopban megtalálja a megjegyzések idejét, és ugyanabban az oszlopban a konzol mutatja, hogy mikor tartja az emlékeztető eseményt
A megjegyzéseket nem lehet szerkeszteni az eszköztáron vagy a táblázatban, csak törölhetők. Törölheti őket az eszköztáron lévő piros kereszten vagy a Megjegyzések áttekintés Törlés gombjával. Ha meg szeretné szerkeszteni a megjegyzést, ezt úgy teheti meg, ha összekapcsolja azt az Üzletiügyet, ahol a megjegyzés létrejön, és ott változtatni.
Csak a mai (egész napos) és a jövőbeni megjegyzések láthatók a CeSYS kezdőlapján. Ha van egy megjegyzése azon a napon, és az idő lejárt, a megjegyzés már nem jelenik meg itt!
Nemrég tájékoztattuk Önt a% BUSINESS_CASE_NUMBER% helyettesítő karakterről, amely az e-mail sablon használatával helyezi be az üzleti ügy számát. Ez a karakter használható az e-mail sablonban is.
Táblázatok rendezése a megfelelő oszlopok szerint
Az Üzletiügyekben található táblázatokban az oszlopnevek hozzáadták a nyíl ikonokat, jelezve, hogy az oszlop szerint rendezhető.
Események, naptár és feladatok áttekintése
Az Üzletiügyek részleteiben a Naptár fül törölve lett. Ha naptáreseményt szeretne létrehozni, akkor azt az Esemény lapon vagy a Naptár -> Naptár alsó eszköztárában vagy az új Események táblázatban teheti meg, amelyet az alsó naptár eszköztárában is találhat.
Színek és események
Esemény létrehozásakor kiválaszthatja az esemény színét (a zöld az alapban van beállítva). Beállíthatja a felhasználói színbeállításokat a Beállítások -> Felhasználók -> Változtatás menüpontban. Ennek eredményeként az eseménytábla egyértelműen megmutatja, hogy az esemény melyik felhasználóhoz tartozik.
Kérdése van? Írjon nekünk a hotline@utazasirendszer.hu e-mail címre!