Aktív
tour operátor
CZ 269
SK 100
HU 84
DE 31
Elérhető
időpontok száma
CZ 8.2 mil
SK3 mil
HU 4 mil
DE 15 mil

Az ügyfél nem talált kellő utazást a honlapon? Már nem fogja őt elveszíteni.

Az ügyfél nem talált kellő utazást a honlapon? Már nem fogja őt elveszíteni.
Nem szeretné, hogy az ügyfelei morcosan távozzanak az irodájából, mert nem találták meg a megálmodott kirándulásukat. Pont ezért készítettük önöknek ezt az újdonságot. Ha az ügyfél a feltételei alapján nem talál megfelelő utazást, akkor egy automatikusan kitöltött üzenetet küldhet egyenesen önnek.

Mikor jelenik meg az automatikusan kitöltött üzenet?

Az üzenet mindig megjelenik, ha a rendszer nem talál megfelelő utazást a keresőbe beírt feltételek alapján. Mostanáig csak a „sajnos nincs sikeres találat” kifejezés jelent meg. Most az ügyfélnek egy kitöltött űrlap jelenik meg az adatokkal, mit keresett az ügyfél a honlapon.

Callback a nyilvános weboldalon

Hol találhatóak a beérkezett üzenetek?

Mindig mikor az ügyfél elküldi az üzenetet, akkor az e-mailre egy értesítés érkezik melyet a adminisztráció részben talál; Beállítások-> E-mail sablonok -> Belső megerősítő foglalási/callback e-mail címzettje. Egyidejűleg ezek az üzenetek a Callback alatt is megtalálhatóak, Eladás -> Callback részben.

Az összes callback listája a rendszerben

Hogyan nézi meg, mit töltött ki az ügyfél?

Ezt követően megnézheti az üzenet részleteit a kék nyíl segítségével az akciók oszlopban. A részletekben az összes feltétel megtalálható, melyeket a kliens beadott a keresésnél, és egyúttal a megjegyzésben megtalálható az információ, hogy melyik keresőmaszk volt felhasználva.