
Mikor jelenik meg az automatikusan kitöltött üzenet?
Az üzenet mindig megjelenik, ha a rendszer nem talál megfelelő utazást a keresőbe beírt feltételek alapján. Mostanáig csak a „sajnos nincs sikeres találat” kifejezés jelent meg. Most az ügyfélnek egy kitöltött űrlap jelenik meg az adatokkal, mit keresett az ügyfél a honlapon.
Hol találhatóak a beérkezett üzenetek?
Mindig mikor az ügyfél elküldi az üzenetet, akkor az e-mailre egy értesítés érkezik melyet a adminisztráció részben talál; Beállítások-> E-mail sablonok -> Belső megerősítő foglalási/callback e-mail címzettje. Egyidejűleg ezek az üzenetek a Callback alatt is megtalálhatóak, Eladás -> Callback részben.
Hogyan nézi meg, mit töltött ki az ügyfél?
Ezt követően megnézheti az üzenet részleteit a kék nyíl segítségével az akciók oszlopban. A részletekben az összes feltétel megtalálható, melyeket a kliens beadott a keresésnél, és egyúttal a megjegyzésben megtalálható az információ, hogy melyik keresőmaszk volt felhasználva.