Aktív
tour operátor
CZ 269
SK 100
HU 84
DE 31
Elérhető
időpontok száma
CZ 8.2 mil
SK3 mil
HU 4 mil
DE 15 mil

Megérkeztek az üzletiügyek

Megérkeztek az üzletiügyek
Mostantól teljes ügyintézés és nyilvántartás a CeSYS-ben. Bemutatjuk az új nyilvántartási rendszert, CeSYS Üzletiügyek!

Kedves Partnereink!

Szeretnénk bemutatni az „Üzleti ügyek” új nyilvántartási modult a CeSYS rendszerben, melyet gondosan terveztünk, teszteltünk és létrehoztunk egy új és átláthatóbb értékesítési adminisztráció érdekében. Nem fog elveszni az adatokban, ajánlatkérésekben, visszahívásokban. Az új naptár és az automatikus emlékeztető lehetőséget nyújt, hogy ne felejtsen el semmit. Mától minden információ az ügyfelekről, ajánlatkérésekről, értékesített utakról és befizetésekről egy nyilvántartásban - CeSYS üzletiügyek. Az üzleti ügyekkel való foglalkozás nagyban segíti az utazási irodák nyilvántartását!

A cél az, hogy egyszerűsítse és maximalizálja a felhasználók összes tevékenységét, a webes ajánlatkérés és visszahívási kérelmeket, az irodai ügyfélkérelmeket vagy a telefonon és e-mailben érkezett kéréseket.

Az új modul alapvető jellemzői:

-egyszerű üzleti ügyek létrehozása közvetlenül a CeSYS keresőmotorokból
-egy ügyfél több kérésének gyors hozzárendelése (webes ajánlatkérések, webes visszahívások, CeSYS keresőben talált ajánlatok, stb.) egy üzleti ügybe
-egyértelmű nyilvántartások az egyes üzleti ügyek állapotáról

Az üzletiügyeket a CeSYS adminisztrációs felületén érhetnek el a felhasználók:



Az üzleti ügyeket úgy kell elképzelni mint egy aktát, ahol az ügyfelek utazásait, ajánlatkéréseit, dokumentumait egy helyen egyszerre lehet kezelni!

Ügylet: Az üzleti ügyek főoldala, mely alapvető információkat nyújt az üzleti ügyről. Ügyfél neve, születési adatai, az ajánlat paraméterei. Itt található a timeline is, ahol a rendszer a folyamatot grafikuson ábrázolja, mely segíti a folyamat áttekintését.

Ajánlatok és ajánlatkérések: Az ajánlatok és ajánlatkérések lapon az üzleti ügyhöz rendelt beérkezett ajánlatkérés és kiküldött ajánlatok listája található. Ezek olyan ajánlatok, amelyeket a CeSYS keresőben készült, webhelyről érkezett, vagy manuálisan lett feltöltve.

Foglalások és szerződések: Ezen a lapon a létrehozott opciók és szerződések listája található, melyet az ajánlatokból lehet készíteni.

Szolgáltatások: Egyébb az utazáshoz köthető szolgáltatásokat lehet hozzáadni az üzleti ügyhöz (pl.: biztosítás, vízum, parkolás, stb.), melyek ezen a fülön találhatók és listázhatók.

Utalás: Itt nyilvántarthatók az előleg és hátralék befizetésék. Továbba a jutalékok és minden pénzügy, automata előleg vagy hátralék bekérő emailek és emlékeztetők.

Ügyintézés: Az ügyintézésnél lehet rögzíteni az utasnak átadott dokumentumok, iratok listáját, az átadás időpontja és metódja szerint.

Időpont: Az időpont lapon található az utas által kiválasztott, illetve foglalásig eljutott utazás részletei.

Naptár: A Naptár egy egyszerű tervezőt tartalmaz, amelyhez eseményeket lehet felvenni, például telefonhívások vagy találkozók ügyfelekkel, az adott üzleti ügyben. A rendszer képes az eseményekről figyelmeztetést adni, előre beállított időben. Automata email, emlékeztető rendszer.

Fájlok: az üzleti ügyhöz lehetőség van fájlok feltöltésére, például bescannelt dokumentumok, ajánlatok, szerződések.

Előzmények: Hamarosan.

TO: Az TO lapon találhatja az általános információkat az utazásszervező irodáról, amivel az utas utazik, beleértve a fontosabb dokumentumokat, ÁSZF, biztosítási szerződéseket.


A CeSYS Üzletiügy minden CeSYS felhasználó számára díjmentesen elérhető, mert mindenki megérdemel egy PROFI rendszert!

Szeretném aktiválni a CeSYS Üzletiügyeket!

Amennyiben kérdésük merülne fel a CeSYS Üzletiügyekkel, kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre!
hotline@utazasirendszer.hu
+36 70 432 8475