Aktív
tour operátor
CZ 269
SK 100
HU 84
DE 31
Elérhető
időpontok száma
CZ 8.2 mil
SK3 mil
HU 4 mil
DE 15 mil

Hatékonyabb ügyfélszolgálat – modernizáltuk a hotline támogatást

Hatékonyabb ügyfélszolgálat – modernizáltuk a hotline támogatást

 Új Hotline Chat a CeSYS adminisztráción keresztül, egyszerűbbé téve így a kérelmeik és kéréseknek a feldolgozását.

Gyors válaszra van szüksége vagy gyors megoldásra a CeSYS adminisztrációt illetően? Kérdései vannak, hogyan használja helyesen valamelyik alkalmazásunkat? Mostantól a probléma megoldása nagyon egyszerűen lehetséges az új szolgáltatásunkkal, amelyet a CeSYS rendszerbe építettünk - CeSYS Hotline chat.

 

A CeSYS adminisztráció jobb alsó sarkában található egy új párbeszédablak, melynek segítségével online beszélgetéseket folytathat a Hotline támogatással.



Ennek az új eszköznek számos előnye van:

  • kérését vagy problémáját rögtön észleljük és a megfelelő kollégához irányítjuk, aki segíteni fog optimális megoldást találni
  •  megjegyzéseit az előző e-mail beszélgetésekhez csatoljuk, ami szintén a gyorsabb problémamegoldásban segít
  •  a Hotline támogatás segítségével a távolból is rá tudjuk vezetni önt, hogyan használja praktikusan valamelyik alkalmazásunkat, esetleg konkrét problémát orvosolhatunk (az adminisztráción keresztül vagy valamelyik weboldal segítségével)
  •  probléma esetén gyorsan kikereshető az önnel folytatott beszélgetés, a problémamegoldás egyszerűbbé válik

 

A CeSYS felhasználói számára a szolgáltatás DÍJMENTES. 

A telefonos hotline ügyintézés: +36 70 432 8475 és az e mail támogatás hotline@utazasirendszer.hu továbbra is a megszokott módon működik.



Reméljük, hogy új szolgáltatásunk segítségével felgyorsítjuk kérelmeik feldolgozását, hatásosabb segítséget nyújtva, mint Skype-on keresztül.

A CeSYS csapata