
Új Hotline Chat a CeSYS adminisztráción keresztül, egyszerűbbé téve így a kérelmeik és kéréseknek a feldolgozását.
Gyors válaszra van szüksége vagy gyors megoldásra a CeSYS adminisztrációt illetően? Kérdései vannak, hogyan használja helyesen valamelyik alkalmazásunkat? Mostantól a probléma megoldása nagyon egyszerűen lehetséges az új szolgáltatásunkkal, amelyet a CeSYS rendszerbe építettünk - CeSYS Hotline chat.
A CeSYS adminisztráció jobb alsó sarkában található egy új párbeszédablak, melynek segítségével online beszélgetéseket folytathat a Hotline támogatással.
Ennek az új eszköznek számos előnye van:
- kérését vagy problémáját rögtön észleljük és a megfelelő kollégához irányítjuk, aki segíteni fog optimális megoldást találni
- megjegyzéseit az előző e-mail beszélgetésekhez csatoljuk, ami szintén a gyorsabb problémamegoldásban segít
- a Hotline támogatás segítségével a távolból is rá tudjuk vezetni önt, hogyan használja praktikusan valamelyik alkalmazásunkat, esetleg konkrét problémát orvosolhatunk (az adminisztráción keresztül vagy valamelyik weboldal segítségével)
- probléma esetén gyorsan kikereshető az önnel folytatott beszélgetés, a problémamegoldás egyszerűbbé válik
A CeSYS felhasználói számára a szolgáltatás DÍJMENTES.
A telefonos hotline ügyintézés: +36 70 432 8475 és az e mail támogatás hotline@utazasirendszer.hu továbbra is a megszokott módon működik.
Reméljük, hogy új szolgáltatásunk segítségével felgyorsítjuk kérelmeik feldolgozását, hatásosabb segítséget nyújtva, mint Skype-on keresztül.
A CeSYS csapata